16.12.10

walaupun So Hee tolak cinta gua,tapi apa ada hal

walaupun gua rasa fesbuk nie makin membosankan,
gua tetap login sebab nak tengok kot-kot ada makwe howt add gua sambil ushar gambar-gambar makwe seksi

walaupun chips Texas HoldEm Poker gua hampir nak bengkrap,
gua tetap main jugak sampai kaya kejap,pastu hampir bengkrap lagi

walaupun gua duduk kat rumah tak buat pape selain bermakan,bertidur,bertivi,beronline,
gua tetap rasa rumah manis rumah


walaupun gua tinggikan suara kat Amira sampai nangis,
gua tetap pujuk dukung-dukung ala ala busyuk masham gewdik au nak manja-manja lebih

walaupun gua rasa MUFC main macam haram kadang-kadang,
gua tetap di hati GGMU

walaupun gua dapat banyak jemputan kahwin kawan-kawan,
gua tetap rasa nasi mak gua masak lagi sedap walau berlaukkan ikan masin,asam pedas,sayur kangkung goreng,ikan kembung goreng.apa ada hal

walaupun gua tidur jam 12a.m,ok tak.sejak cuti nie paling awal pun jam 2a.m,
gua tetap bangun jam 3p.m

walaupun gua bangun tidur jam 3p.m,
hakikatnya gua baru nak bersarapan

walaupun gua makan banyak kadang-kadang,
gua tetap maintain sampai sekarang

google
walaupun ramai orang kata gua sombong,
hakikatnya gua seorang yang pemalu auuw..

kehkehkeh...

4 comments:

dayangredzuan said...

malu kucing miaw2

ahya lidi said...

soo hee??hehe...
garang jugak ko eh...ingtkn syg2 mnje slalu ng kanak2 comel...huhu...

azwan said...

dayang..yeah!!..malu itu indah

ahya..kau kenal jugak ke so hee tu?..nahaii..susah betul bercinta dengan orang femes nie..ahaks..aku garang2 manja la..betul..tak tipu..

ahya lidi said...

aku xkenal sbnanye...sje je aku ckp gtuh...hehe....
ko berchenta ngn so hee ke??chente jarak jaoh la konon...haha