10.12.10

doa

dulu masa kecik-kecik kalau gua nak tidur,mesti baca doa tidur dulu. sekali baca tu sampai tiga kali doa. satu untuk gua, satu untuk mak gua dan satu lagi untuk abah gua. abang-abang gua pandai-pandai la dia baca sendiri.

tapi sekarang kalau nak tidur, gua masih baca doa tidur lagi. tapi gua baca dua kali je. satu untuk gua masa kini, satu lagi untuk gua masa depan.

5 comments:

Cik Mary said...

kedekut ni. haha

ahya lidi said...

doa wan: ya allah ya tuhan ku...di manakah tersoroknye wanita chantek,kaya,mempunyai kete besa,muke ala2 cina utk aku...tunjukkn lah...amin~

azwan said...

mariam...itu sudah semestinya..haha

ahya...doa kau tak stail langsung..haha

ahya lidi said...

ape yg xstabilnye...bkn itu ke permintaan n keinginan ko???

azwan said...

nak tidur kena doa macam tu ke?