7.12.10

riadah menguatkan apa yang tak kuat

Lokasi   : Gunung Ledang

Yuran    : RM5 tak termasuk cukai tol,minyak naik harga,cas masuk tandas,rokok naik harga lagi dsb

Penyertaan     : 30 orang hero remaja kecuali yang berstatus tunang

Pengangkutan : Proton Saga BML,Proton Satria,Proton BMW,Proton Persona,Perodua Kancil 660cc, Perodua Civic 2.0,Perodua Kancil 850cc (belilah kereta buatan Malaysia)

berkumpul di rumah penganjur


'minumlah coca cola' tahun 1961.sikit lagi gua lahir

pada ketinggian yang keberapa meter entah, dia punya penat macam angkat batu bata 10kg sebanyak 10kali

sikit lagi gua nak jadi mangsa labah-labah pembunuh nie
gambar kenang-kenangan sebelah cik labah-labah pembunuh

sesi mandi manda terpaksa dihadkan sebab kurang lemak

nie akibatnya kalau kencing dalam air

gua dah cuba tahan air tu tapi tak berjaya
motif sebenar gua tengah pancing ikan kat bawah tu

sesi menghidupkan api bukan kerja gua

gelungsur di batu berair seperti bukan gelungsur di taman mainan

gua tengah cuba merentasi titian usang gaya labah-labah pembunuh
seperti batu dengan air bukanlah seperti aur dengan tebing

air dicincang kalau putus bukan air namanya

barbeque time

gua syak puteri gunung ledang dah conquer ayer panas nie
gua masuk tandas mandi macam mandi air terjun dia punya rasa

kacak luar kacak dalam,kacak lagi jazz tu

sesi bergambar sebelum balik

oh! gua silau
makwe berbikini tu lebih howt dari makwe pilih KLCC dowh!

"sapa nak mee bandung special telur lembu?"
"saya..saya"

gua buat muka brader-brader

masih muka brader tapi versi keanak-anakkan

penjelajahan ditamatkan dengan aktiviti perabis mee bandung kat Pagoh


p/s: sumber dari lensa kamera canon 50D dan samsung galaxy S

5 comments:

dayangredzuan said...

ade meh telur lembu????hahaha

iced_mocha^^ said...

kacak2 jazz, kacak lg jazz kaler purple. hee..

azwan said...

dayang...ada kot..kalau takde,tak berkembang la industri penternakkan lembu kat Malaysia nie :D

azwan said...

iced_mocha...jazz purple?..kenapa sy tak perasan lak?..

cpahniza said...

lg howt dr makwe klcc dowh..pkwe yg xcm klcc dowh tuu pon xhowt dowh..xphm aku...nganganga...