20.11.10

azeem the manja bee

bila nak tidur,macam-macam perkara terlintas kat kepala gua. dan macam-macam jugak la gua nak tulis kat blog nie. gua simpan semat dalam kepala semua tu.esok kan masih ada.

tapi bila gua dah mengadap laptop nie,gua rasa ada baiknya gua layan tidur.

The manja bee sedang cuba sedaya upaya mengembangkan sayapnya untuk terbang. terbang ke mana, hanya the manja bee dan tuhan saja yang tahu. semoga the manja bee terbang ke jalan yang lurus.

4 comments:

dayangredzuan said...

sape dak tecik yang comel tu

azwan said...

my niece yg manja dan gedik

zuzairi said...

azwan mase kecik2 dulu kakkaka

azwan said...

ha'ah...comel tak gua?..kehkehkeh