6.9.10

kita sama saja

"kenapa makin tinggi?"

*****

ayat pertama mak gua bila mana gua baru menjejakkan kaki ke rumah setelah 2bulan hidup diperantauan. biasa la mak. hidup sendiri,makan sendiri,minum sendiri,mandi sendiri,basuh baju sendiri,lipat baju sendiri,pergi bersuka ria je secara berjemaah.tapi rasa gua takde pun yang berubah.semua sama je.cuma janggut dengan misai je sejak dua menjak ni pertumbuhan yang amat memberangsangkan.

ni baru mak gua sound.belum lagi makcik makcik,pakcik pakcik gua lak yang sound.balik kampung nanti konfem makcik gua sound "makin kurus kau ni". raya lepas lepas pun ayat ni jugak yang keluar.kalau tiap kali gua balik raya kena sound "kau nie makin kurus je", takkan raya tahun depan gua nak balik dengan tulang je.


gua nak hadiah ni
nie ke..
nie pun ok gak

5 comments:

dayangredzuan said...

vw idaman kalbu...

azwan said...

dayang..belanja 1..

dayangredzuan said...

kita sama saja..
ah berangan je lah ade vw tu..kang turun la dri langit

iced_mocha^^ said...

kombi!! :'D

azwan said...

dayang..igt kat malaysia nie ada santa claus ke siap nak berangan lak..

effa...tak lama lg dah keje kan..belanja 1..