26.9.10

kawan sebilik

saya sangat jeles bilamana.ok kita gunakan "saya" untuk entri nie..saya sangat jeles dengan sikap dan perangai kawan sebilik saya.apekehal letak kepala kat bantal terus berdengkur.saya?.letak kepala kat bantal-berangan-kumpul duit-tutup mata-berangan-beli keta besar-cuba tutup mata rapat-rapat-berangan-nak kawen-rapat lagi padu-padu-lagi kawen-buka mata-tengok handphone-pejam lagi-celakak bila nak mimpi dating dengan Kim Kardashian nie..

mungkin itu salah satu kelebihan yang terdapat pada kawan sebilik saya dan juga kelebihan pada saya sebab dapat dengar dengkuran kawan sebilik saya.

***
pernah saya kejut kawan sebilik saya tu.saya kata "boleh senyap sikit tak?"..ia cuma dapat bertahan hanya tidak sampai 5minit.saya masih lagi berangankan Kim Kardashian

6 comments:

iced_mocha^^ said...

minum susu suam2 kuku..

azwan said...

erk..tu sesuai utk pelawasan perut kot :P

iced_mocha^^ said...

pelawasan mata boleh juga.. :)

azwan said...

yekeee?..mcm tipu je.nie la akibat selalu tidur lmbt.nikmat tidur kul 12am dah takde :(

iced_mocha^^ said...

nikmat tdo kul 5am still ade kan.. :)

azwan said...

ah tu semua keja gila.tak boleh diamalkan bila dah keja nnt.mau kena port kat surau la gamaknya.