5.7.10

intro

intro la sangat.

dekat 2bulan gua cuti tak mendatangkan kebaikan mahupun kekayaan kat diri gua ni.haram j betul la.tidur sebelum 5am,bangun dekat 4pm.apa kejadahnya orang-sibuk-cari-rezeki-kau-buat-taik-mata-free.rupa pun dah macam orang gelap masa depan.oh gua sayang rambut ni.but law is law.ceh kau nak speking london pula.petang nanti gua nak usha mana mana amoi cutting model yang sudi meng'auta' mahkota gua ni.harap gua mampu buat muka comel.murah sikit cas.


sebelum world cup

hari hari yang berlalu usah dikenang.cewahh.tapi memang gua selalu kenang pun.sebelum cuti semester bukan main beria status fesbuk-->"homesick","rindu kat mak","tak sabar nak balik".
macam haram!

seminggu je gua rasa betul betul seronok cuti.ok gua up 2minggu.lepas tu otak gua terus beku tak tahu nak buat apa selain tengok mentor ,akademi fantasia,jangan lupa lirik.lain la kalau ada makwe,boleh juga gua ajak dating sejam dua.

*****

minggu depan gua dah naik semester baru,hidup baru dirumah sewa baru.brader,sewa tak boleh kurang lagi ke?.gaji gua sebulan bukan rm1200 mengikut stendet kilang gua kerja dulu.


* mood cuti hampir tamat.gua tak suka

No comments: