5.7.10

awak busuk

semangat gua makin membara bila selalu sangat mengintip blog blog para artisan blog yang secara tersengaja gua klik.gua memang tertarik dengan setiap ayat ayat yang diluahkan.oh gua jatuh cinta.celaka!

cuti semester yang lama hilang akal kalau-kerja-dapat-gaji-boleh-joli-takpun-tukar-telefon-bimbit-baru-tapi-gua-buang-masa-sia-sia membuatkan hari hari gua mengadap komputer riba 'old skool' sambil usha mata melayari bahtera.eh gua bujang lagi.ok melayari internet sambil mengintip beberapa blog artis tersebut.what the hell macam gua takde kerja lain je kan.dah memang gua tak kerja.demm.

ok sebagai permulaan,gua nak cuba mencatat lebih banyak lagi sampai gua muntah badang bagi segala cicak,lipas makan sampai ajal.

salah satu blog yang gua selalu usha ialah hilangpunca.memang hilang akal kalau lu orang tak layan.artis ni asal dari kuala lipis.terbaik aok!.eh tetiba gua nak speking lipih pe hal.lupa daratan betul.pastu ada juga blog cikgu-->wd and bandages.old skool.gua suka.dan banyak lagi la blog blog yang gua layan.

cerita banyak tak guna,layan dulu hilangpunca baru tau dia punya kaw kaw gelak tak ingat dunia.

*gua ada blook hilang punca.ada makwe ni pinjam tak reti reti nak pulang.bak kata pipi "lu memang kodi"

No comments: