23.8.10

Rahim

Rahim tak kacau orang. rahim tak suka sibuk hal hal orang lain. rahim lebih suka buat hal sendiri. rahim lebih suka duduk bilik daripada mengumpat hal orang. kadang kadang je rahim mengumpat. itu pun berdasarkan kepada teman pengumpatan. selebihnya rahim lebih suka mengumpat bersama komputer ribanya. bagi rahim berfantasi bersama komputer riba lebih bermanfaat daripada sibuk hal orang lain. kadang kadang rahim tak faham tentang orang sekeliling. semakin dia tak ambil pusing hal orang lain semakin sibuk pula orang lain dengan perihal rahim. rahim cuba bertindak secara positif dan bertimbang rasa tetapi hal sama tetap terjadi pada rahim. kadang kala rahim mahu saja bertindakbalas terhadap orang yang suka memburukkan rahim dengan cara memburukkan orang yang suka memburukkan rahim kepada orang lain. tetapi itu bukan gaya rahim. rahim lebih suka memendam perasaan. rahim tak pernah minta duit orang lain malahan kadang kala rahim membantu orang lain dengan keringat yang ada. semakin hari rahim semakin pelik dengan sikap orang lain. salahkah rahim membuat potongan rambut gaya Noh Hujan??

Rahim;bukan gambar sebenar

6 comments:

♥ MiSz FaRaH™ ♥ said...

rahim tak salah...ko je yg slh..hehe. ;p

azwan said...

aik?..kenapa aku lak?..

iced_mocha^^ said...

hurm.. rahimah pn mcm rahim... cume die xbwt rambot gaya Noh Hujan.

azwan said...

eh..rahimah duk celtic.dia tak kenal hujan..

iced_mocha^^ said...

kenal la.. kemarau ngn salji pn die knal. btw, spe rahim palsu 2? gler kiuuttt..

azwan said...

ha,ntah...jumpa kat google je tu..