2.5.12

Masalah

Ada orang bermasalah dengan rambut gua yang takde la panjang mana pun,

Ada orang bermasalah dengan mata gua berkelip banyak-banyak kali,

Ada orang bermasalah dengan stokin kaler merah gua,

Ada orang bermasalah dengan jam tangan kaler biru gua,

Ada orang bermasalah dengan ketebalan badan gua (nipis sebenarnya),

Dan orang bermasalah bersungguh-sungguh berkongsi masalah yang dia sendiri timbulkan dengan orang lain

Dan gua sebenarnya takde masalah langsung dengan orang bermasalah ni.

Cuma gua dalam hati:

"Jelessss lettew gua tinggi,kurus dan hensem"

Kahkahkah!!

1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)