1.11.11

Abah

Entah kat mana silapnysa, dari kecik bawak ke berjanggut sekarang, tiap kali abah gua balik dari surau solat maghrib mesti hati gua rasa berdebar. debar yang bukan calang calang punya debar. debar yang jenis kena sound bila nak maghrib. time tu jugak rasa macam tersentak jantung.
tapi yang buatkan beza debar masa kecik dengan debar masa besar, sekarang gua ada berani sikit buat dono je main henpon. kehkehkeh

2 comments:

Miss Bakers said...

sbb kecik2 dulu xde handphone eh abg ke? wawawa

azWan said...

henpon? telepon rumah pun tak reti guna dulu dulu tu..ekeke